خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/03/30 - 10:24
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
بیاتی:

مدیریت ورزش استان مرکزی ضعیف است/ امکانات ورزشی تفرش و آشتیان ناچیز است

نماینده مردم تفرش و آشتیان در مجلس گفت: مشکلات مدیریتی در ورزش استان مرکزی ملموس است و توانایی لازم را برای مدیریت ندارد و این انتقاد به وزارت ورزش وجود دارد که چرا انتصابات قوی انجام نداده اند.

ولی اله بیاتی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، به کاستی های موجود در بخش ورزش حوزه انتخابیه خود اشاره کرد و گفت: وزیر ورزش قول هایی برای حل مشکلات ورزش حوزه انتخابیه داده بود اما متاسفانه به هیچ کدام از تعهدات خود عمل نکرده است.

وی افزود: زمین های ورزشی که تخریب شده بودند مقرر شده بود احیا شوند اما این کار تاکنون انجام نشده است و همچنین قول مساعد داده بودند که مشکلات سالن های ورزشی را برطرف کنند اما به این تعهد خود نیز عمل نکردند.

نماینده مردم تفرش و آشتیان در مجلس بیان کرد: مشکلات مدیریتی در ورزش استان مرکزی ملموس است و توانایی لازم را برای مدیریت ندارد و این انتقاد به وزارت ورزش وجود دارد که چرا انتصابات قوی انجام نداده اند.

این نماینده مردم در مجلس اظهار کرد: مدیریت ورزش استان هیچ اطلاعاتی از ورزش ندارد و همین موضوع باعث شده است که ورزش ما در سطح استان دچار مشکلات فراوانی شود.

بیاتی عنوان کرد: چمن دو زمین فوتبال در حوزه انتخابیه به دلیل ناکارآمدی مدیریت ورزش استان خشک شده است و توان لازم را برای احیای این زمین ها ندارند./

پایان پیام

  • کد خبر : 379776
کلمات کلیدی
حمیدرضا اسکندری
خبرنگار

حمیدرضا اسکندری

آخرین اخبار